فیفا نمی‌تواند ورود زنان به ورزشگاه را به‌ما اجبار کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال ضمن تایید بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد تا زمانی که این باشگاه تبریزی تکلیفش با فیفا را مشخص نکند،نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند.
مسئول کمیته نقل و انتقالات در گفتگو با “ورزش سه” اعلام کرد که بازیکنان لژیونر، سهمیه آزاد نخواهند شد.
هرگونه اصرار و فشار به بازیکن برای جدایی می‌تواند باعث فسخ یک‌طرفه بازیکن به لطف قانون فیفا شود. کیلیان امباپه در صورت فشار باشگاه، می‌تواند به این قانون متوسل شود.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: به واسطه تحریم‌ها، نه فدراسیون فوتبال و نه باشگاه‌ها نمی‌توانند به هیچ شکلی، مبلغی را از فیفا و AFC دریافت کنند
نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین حالا رسانه‌های اروپایی به‌ویژه یکی، دو رسانه آلمانی از آن به‌عنوان جایگاه سیاسی علی دایی در مراسم فیفا حرف زده‌اند. روز گذشته «آگزبورگر» آلمان با اشاره به همین مراسم از انتخاب مسی و حضور علی دایی به‌عنوان دو اتفاق مهم در این مراسم یاد کرد و صندلی علی دایی را صندلی سیاسی فیفا توصیف کرد.
این روزها درباره حضور چهره شاخص فوتبال ایران در مراسم برترین‌های سال فیفا گمانه‌زنی‌های مختلفی زده می‌شود.
شورای فیفا راه را برای جیانی اینفانتینو باز کرد تا بتواند تا سال 2031 به ریاست بر فیفا ادامه بدهد.
مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: با توجه به اتفاقاتی که من دیدم، فیفا می‌تواند عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ را به آرژانتین بدهد.
اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال روسیه درحالی مطرح می شود که این فدراسیون با وجود تحریم‌های صورت‌گرفته از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) نمی‌تواند یوفا را به‌مقصد کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ترک کند، چرا که برای چنین اقدامی مجوز فیفا ضروری است.
فیفا با استناد به آیین نامه انضباطی و اخلاقی‌اش می‌تواند به خاطر تغییر پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکایی‌ها، فوتبال این کشور را با محرومیتی سنگین مواجه کند.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: ما ساده لوح نیستیم و فکر می‌کنیم که فوتبال می‌تواند مشکلات دنیا را حل کند. با این حال، جام جهانی می‌تواند بهانه‌ای برای یک حرکت مثبت در دنیا باشد.
بر اساس قوانین فیفا باشگاه منچستریونایتد می‌تواند قرارداد کریستیانو رونالدو را فسخ کرده و در ژانویه مانع انتقال او به باشگاهی دیگر بشود.
فیفا به پنجمین حضور مسی واکنش نشان داد و نوشت: آیا لئو می‌تواند آرژانتین را به قهرمانی و شکوه برساند؟
فدراسیون فوتبال در نامه خود تاکید کرده با توجه به تحریم‌ها و اینکه فدراسیون فوتبال ایران حتی نمی‌تواند از پول‌های بلوکه شده خود در فیفا استفاده کند آن‌ها چه راهکاری را برای پرداخت مطالبات این مربی پیشنهاد می‌دهند.
در تیم ایران پنج بازیکن وجود داردند که تیم ملی می‌تواند با آن‌ها به دنبال تاریخ‌سازی در قطر باشد
اگر دراگان به اردوی اتریش برود، قاعدتا جدی‌ترین محک دوران حضورش در تیم ملی ایران را می‌خورد. او تا‌به‌حال برابر تیمی که در رنکینگ فیفا زیر رده ۵۰ باشد، بردی به دست نیاورده و تمامی تیم‌هایی که با ایران آن‌ها را برده، تیم‌هایی بوده‌اند که در جدول رده‌بندی برترین‌های دنیا از رده ۵۰ به بالا بوده‌اند. این همان موضوعی است که منتقدان دراگان بار‌ها به آن اشاره کرده و گفته‌اند دراگان مرد بازی‌های بزرگ نیست و از همین رو نمی‌تواند گزینه به‌دردبخوری برای تیم ملی در جام جهانی باشد.
واعظ: فیفا می‌تواند انتخابات ایران را ابطال کند
رفتار و فعالیت مقامات دولتی در رابطه با فدراسیون فوتبال را تا جایی که فعلیت پیدا نکند نمی‌توان مصداق دخالت ناروای دولت در فوتبال و از موجبات تعلیق این فدراسیون دانست.
برخی از موارد اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال می‌تواند انحرافی و برای دور کردن افکار عمومی از مساله اصلی باشد، وگرنه نمی توان باور کرد که فیفا برای استفاده از داور ویدئویی دبیرکل فدراسیون یک کشور را به سوئیس بکشاند.
برخی از موارد اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال می‌تواند انحرافی و برای دور کردن افکار عمومی از مساله اصلی باشد، وگرنه نمی توان باور کرد که فیفا برای استفاده از داور ویدئویی دبیرکل فدراسیون یک کشور را به سوئیس بکشاند.
عصر چهارشنبه و درست چند ساعت بعد از باز شدن سایت بلیت‌فروشی برای دیدار استقلال و سپاهان در هفته نخست لیگ برتر، سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه بازی‌های این هفته بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود!
علیرضا جهانبخش در مصاحبه با سایت فیفا در خصوص جام جهانی قطر صحبت کرد و از امیدواری به صعود از مرحله گروهی گفت.
وزیر صمت در مورد توقف ناگهانی عرضه دو خودرو در بورس کالا توضیح داد: از یک ماه و نیم پیش گفتگو‌هایی با بورس کالا برای توقف عرضه خودرو در بورس کالا صورت گرفته بود، اما متأسفانه روال را جلو بردند و نامه یک روز پیش از عرضه به بورس کالا در مورد توقف عرضه خودرو نیز درواقع یک اتمام‌حجت بود.
11 نامه به فیفا و 9 نامه به AFC زدیم که پول ویلموتس را بدهید، اما فیفا گفته است به دلیل تشدید تحریم‌های آمریکا نمی‌توان پول شما را بدهیم. الان می‌خواهم برگردم و شرایط را درست کنم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ